Odpowiedz

Karta kredytowa - pytanie o spłatę - regulamin

Witam serdecznie Emotikon: Szczęśliwy,

 

chciałem się dowiedzieć czy zapis w umowie o kartę kredytową VISA który brzmi:

 

"Pkt 16.Umowa zawierana jest na czas nieokreślony..

oraz 

Pkt 26.

1) Umowa będzie zawarta za czas nieokreślony. Kredytu udziela się na okres jednego roku,a Bank i Posiadacz
rachunku wypełnią zobowiązania wynikające z Umowy w terminach w niej określonych. "

 

Mówią o tym że po roku od podpisania umowy saldo z karty kredytowej powinno zostać spłacone w całości ?

 

Podam przykład.

Karta kredytowa na 5000 zł. Po roku zostało mi do spłaty 3000 zł. Czy to oznacza że po roku od podpisania umowy muszę spłacić 3000 zł, czy mogę dalej korzystać z karty wpłacając przynajmniej minimalną kwotę spłaty. Bo w zasadzie nie rozumiem dlaczego raz jest w umowie zapis o czasie nieokreślonym, a raz o jednym roku.

 

Pozdrawiam

Arek

Odpowiedz
0 Lajków
lokodepako
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-06-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 279 wyświetleń)

Re: Karta kredytowa - pytanie o spłatę - regulamin

Umowę zawieramy na 12 miesięcy i automatycznie ją przedłużamy Emotikon: Mrugający Jeżeli wypowiadamy umowę, informujemy o tym i wtedy musisz spłacić kartę w całości. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 256 wyświetleń)

Re.: Karta kredytowa - pytanie o spłatę - regulamin

[ Edytowane ]

Pkt. 26 przedstawia założenia jak zostało wyliczone RRSO - czyli 9 punktów gdzie w szczegółach opisano jakie kryteria zostały przyjęte.

 

Zwróć uwagę na pkt. 71 - bank może wypowiedzieć umowę w dowolnym czasie bez podania przyczyny za 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 018 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy