Odpowiedz

Karta kredytowa. Przyznany limit.

Witam,

 

Złożyłem wniosek o kartę kredytową. Limit przyznany to 20 000. I tu moje pytanie. Czy ten limit przyznany to jest ten z którego mogę korzystać? I czy jak mi przyjdzie karta i gdy ją aktywuję to mogę zrobić przelew własny wykorzystują od razu cały limit? Planuję zakup samochodu i dalszą część spłaty chcę rozłożyć na raty.

 

Czy orientacyjnie ktoś mi może napisać jakie będą koszty gdy wykorzystam cały limit 20 000 i rozłożę spłatę na maksymalnie czyli 36 miesięcy?

Chciałem skorzystać normalnie z pożyczki, ale wniosek był odrzucony. Jedną już mam.. a ten limit to była "oferta przygotowana dla mnie".

Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 897 wyświetleń)

Re: Karta kredytowa. Przyznany limit.

Opłata za uruchomienie usługi Rozłóż na raty wynosi 1% kwoty rozkładanej na raty. Wyjątkiem jest karta kredytowa Visa Infinite, gdzie plan ratalny włączysz bezpłatnie.
Oprocentowanie zadłużenia rozłożonego na raty wynosi:

  • 10,25% dla karty kredytowej Visa Infinite
  • 14,25% dla pozostałych kart dla klientów indywidualnych

W przypadku karty kredytowej Visa dla Przedsiębiorców oprocentowanie jest zawsze o 1 p.p. niższe od oprocentowania karty.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
169
33
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 776 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.

13-09-2024
Wplatomat zabral pieniadze

Witam tam wpłatomat zabrał mi moje pieniądze a mam do zapłacenia bardzo pilne zobowiązania podatkowe proszę o natychmiastowe rozpatrzenie sprawy ze zwrotem pieniędzy w dniu dzisiejszym. Poniżej przesy...

13-09-2024
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.

13-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy