Odpowiedz

Karta kredytowa. Przyznany limit.

Witam,

 

Złożyłem wniosek o kartę kredytową. Limit przyznany to 20 000. I tu moje pytanie. Czy ten limit przyznany to jest ten z którego mogę korzystać? I czy jak mi przyjdzie karta i gdy ją aktywuję to mogę zrobić przelew własny wykorzystują od razu cały limit? Planuję zakup samochodu i dalszą część spłaty chcę rozłożyć na raty.

 

Czy orientacyjnie ktoś mi może napisać jakie będą koszty gdy wykorzystam cały limit 20 000 i rozłożę spłatę na maksymalnie czyli 36 miesięcy?

Chciałem skorzystać normalnie z pożyczki, ale wniosek był odrzucony. Jedną już mam.. a ten limit to była "oferta przygotowana dla mnie".

Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
07-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 316 wyświetleń)

Re: Karta kredytowa. Przyznany limit.

Opłata za uruchomienie usługi Rozłóż na raty wynosi 1% kwoty rozkładanej na raty. Wyjątkiem jest karta kredytowa Visa Infinite, gdzie plan ratalny włączysz bezpłatnie.
Oprocentowanie zadłużenia rozłożonego na raty wynosi:

  • 10,25% dla karty kredytowej Visa Infinite
  • 14,25% dla pozostałych kart dla klientów indywidualnych

W przypadku karty kredytowej Visa dla Przedsiębiorców oprocentowanie jest zawsze o 1 p.p. niższe od oprocentowania karty.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 195 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy