Odpowiedz

Karta dla pełnomocnika konta

Witam,

chciałbym założyć konto Direct i ustanowić Pełnomocnika dla tego rachunku. Oczywiście wyrobiona byłaby karta dla tego rachunku. Wyczytałem, że Pełnomocnik również może wnioskować o wyrobienie karty dla teo rachunku - czy to prwada? Jeśli tak to z jakimi kosztamie się to wiąże (koszt wyrobienia karty, comiesięczna prowizja za istnienie dwóch kart dla jednego rachunku)?

 

Dziękuję z góry za odpowiedź.

Odpowiedz
0 Lajków
michciooo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-06-2017
Wiadomość 1 z 3 (18 755 wyświetleń)

Re.: Karta dla pełnomocnika konta

@michciooo Tak, pełnomocnik do konta osobistego może zamówić dla siebie kartę płatniczą przez swoją imienną usługę internetową lub w naszym oddziale. Za zamówienie karty np. Visa Zbliżeniowa ze standardowym wizerunkiem, nie pobieramy opłaty. Kartę wyślemy do 8 dni roboczych na adres korespondencji pełnomocnika. Na Twojej karcie powinny być rozliczone transakcje bezgotówkowe w okresie rozliczenia, na co najmniej 300 PLN i osobno na karcie pełnomocnika, na co najmniej 300 PLN, żeby za jedną i drugą kartę nie była pobrana opłata 7 zł miesięcznie. Okres rozliczenia od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (18 720 wyświetleń)

Re.: Karta dla pełnomocnika konta

Jeśli oboje zamierzacie często korzystać z konta i karty, w tym dużo wypłacać, zastanów się nad opcją Komfort. Stała miesięczna opłata, ale żadnych dodatkowych.

Limity dla transakcji  bezgotówkowych zostają, ale to przy aktywnym korzystaniu nie robi problemu.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (18 680 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy