Odpowiedz

Problem z aktywacją karty

Witam,

Otrzymałam wczoraj kartę i chcę ją aktywować. Podczas nadawania nowego Pinu pokazuje się komunikat "brak połączenia z bankiem". O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
marlenqa30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 800 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywacją karty

Taki komunikat zazwyczaj pokazuje się wtedy, kiedy nie ma połączenia z internetem. Jeżeli kłopot nadal występuje to prosimy o kontakt: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 738 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Dzień dobry, czy dalej, w marcu 2025 bank ING nie ma zamiaru wprowadzenia xiaomi pay?

19-03-2025
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Odgrzebując temat - 15 marca tego roku, na stronach Komputer Świat pojawił się artykuł o tytule: "Pan Dariusz dostał pieniądze Blikiem od nieznajomego. Nie zwrócił ich [LIST DO REDAKCJI]". Traktuje on

...

19-03-2025
Re.: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Ale jeśli Urzędy Skarbowe nie wymagają, aby przelew na mikrorachunki podatkowe był specjalnym przelewem podatkowym i może to być zwykły przelewem to chociaż nie powinna być blokowana możliwość ustanow...

19-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy