Odpowiedz

Problem z aktywacją karty

Witam,

Otrzymałam wczoraj kartę i chcę ją aktywować. Podczas nadawania nowego Pinu pokazuje się komunikat "brak połączenia z bankiem". O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
marlenqa30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 231 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywacją karty

Taki komunikat zazwyczaj pokazuje się wtedy, kiedy nie ma połączenia z internetem. Jeżeli kłopot nadal występuje to prosimy o kontakt: 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 169 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy