Odpowiedz

Problem z aktywacją karty

Witam,

Otrzymałam wczoraj kartę i chcę ją aktywować. Podczas nadawania nowego Pinu pokazuje się komunikat "brak połączenia z bankiem". O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
marlenqa30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 025 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywacją karty

Taki komunikat zazwyczaj pokazuje się wtedy, kiedy nie ma połączenia z internetem. Jeżeli kłopot nadal występuje to prosimy o kontakt: 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
760
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 963 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Logowanie do nowej aplikacji ING

Dzień Dobry
Na nowym ekranie startowym przed zalogowaniem wyświetlały się zbyt małe ikony oraz po kliknięciu wybranego skrutu do rachunku aplikacja przechodziła do edycji ustawień tego ekranu.
Po uwagac...

04-12-2023
Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.

04-12-2023
Re: Rozdzielenie spłaty kredytu na dwa konta

Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.

Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wgląd

...

04-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy