Odpowiedz

Problem z aktywacją karty

Witam,

Otrzymałam wczoraj kartę i chcę ją aktywować. Podczas nadawania nowego Pinu pokazuje się komunikat "brak połączenia z bankiem". O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
marlenqa30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 318 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywacją karty

Taki komunikat zazwyczaj pokazuje się wtedy, kiedy nie ma połączenia z internetem. Jeżeli kłopot nadal występuje to prosimy o kontakt: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
782
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 256 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków

Dzień dobry,

 

Jak w temacie wiadomości podczas składania wniosku o pożyczkę operacja zostaje wstrzymana informacją "Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków" spróbuj ponownie jutro. Powodem może być z

...

14-07-2024
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Czy to prawda, że w najbliższym czasie jednak wdrożą Państwo dostęp do bankowości internetowej / aplikacji dla małoletnich 6-13? Taką informację słyszałem w jednej z placówek w związku z ostatnimi zmi

...

13-07-2024
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Dziękuję za odpowiedź, właśnie zauważyłem w aplikacji w sekcji Co nowego informację, że ING udostępnia kartę wielowalutowa dla nastolatków, ale nadal na stronie w ofercie jest informacja, że nastolatk

...

13-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy