09-07-2017 21:38
Witam,
moja karta visa do konta jest ważna do 08/17 (nadruk na karcie), z tego co zauważyłem w moim ing, jej ważność została przedłużona do lipca 2022 r.
Czy dostanę nową kartę? Bo ta "stara" jest już lekko zdarta, poza tym jest ważna do sierpnia br.
Drugie pytanie dotyczy zamówienia karty z wizerunkiem, rozumiem że można ją zamówić w dowolnym momencie i nie ma znaczenia termin ważności aktualnie posiadanej karty?
10-07-2017 21:57 | Edytowano: 10-07-2017 22:01
Nowa karta płatnicza jest wysyłana w miesiącu w którym obecna karta traci swoją ważność. Standardowo minimum 2 tygodnie przed utratą ważności obecnej karty powinieneś mieć już nową. Nie musisz zlecać dyspozycji zamówienia nowej karty, zamawiana jest ona przez nas.
Kartę z własnym wizerunkiem zamówisz w dowolnym momencie. Obecna karta będzie ważna do momentu aktywacji tej nowej zaprojektowanej karty. Koszt wydania karty z własnym wizerunkiem to 15 zł (0 zł, jeśli masz 13-26 lat za pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwszą zmianę wizerunku karty).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |