Odpowiedz

Problem z aktywacją karty

Witam,

Otrzymałam wczoraj kartę i chcę ją aktywować. Podczas nadawania nowego Pinu pokazuje się komunikat "brak połączenia z bankiem". O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
marlenqa30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 642 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywacją karty

Taki komunikat zazwyczaj pokazuje się wtedy, kiedy nie ma połączenia z internetem. Jeżeli kłopot nadal występuje to prosimy o kontakt: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 580 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy