Odpowiedz

Jakość kart

W 2015 na jesieni założyłam konto w banku ING. Pierwszą kartę (płaską) wymieniłam, bo była poważnie starta. Patrząc na datę ważności obecnej karty wydaje się, że wymiany dokonywałam na jesieni 2017 roku, czyli po 2 latach. Karta jest wytłaczana, a więc mimo startej farby nadal widać cyfry. Choć kod CVV chyba niedługo będzie niewidoczny.

Nie korzystam z kart płatniczych, jak z papieru ściernego Emotikon: Mrugający Miałam też do czynienia z kartami 5 innych banków, nie miałam z nimi takich przygód.

 

Czy przy zmianie wizerunku karty otrzymuję kartę z tym samym numerem i tym samym kodem CVV, czy jednak to jest zupełnie nowa karta?

Odpowiedz
0 Lajków
dnaflyer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
2
21-03-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 397 wyświetleń)

Re: Jakość kart

Przy zmianie wizerunku otrzymasz kartę z tym samym numerem. Kod CVV będzie inny. 
 

Dotychczasowa karta będzie działać do momentu aktywacji nowej.
Wydanie karty kosztuje 15 zł - tę kwotę pobierzemy tylko raz.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 339 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy