17-09-2019 21:14
W 2015 na jesieni założyłam konto w banku ING. Pierwszą kartę (płaską) wymieniłam, bo była poważnie starta. Patrząc na datę ważności obecnej karty wydaje się, że wymiany dokonywałam na jesieni 2017 roku, czyli po 2 latach. Karta jest wytłaczana, a więc mimo startej farby nadal widać cyfry. Choć kod CVV chyba niedługo będzie niewidoczny.
Nie korzystam z kart płatniczych, jak z papieru ściernego
Miałam też do czynienia z kartami 5 innych banków, nie miałam z nimi takich przygód.
Czy przy zmianie wizerunku karty otrzymuję kartę z tym samym numerem i tym samym kodem CVV, czy jednak to jest zupełnie nowa karta?
18-09-2019 19:50
Przy zmianie wizerunku otrzymasz kartę z tym samym numerem. Kod CVV będzie inny.
Dotychczasowa karta będzie działać do momentu aktywacji nowej.
Wydanie karty kosztuje 15 zł - tę kwotę pobierzemy tylko raz.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |