Odpowiedz

Google Pay

Witam,

Zgodnie z informacją otrzymaną z banku ściągnąłem aplikację i próbowałem dodać kartę, Niestety otrzymałem komunikat, że mój bank nie współpracuje z aplikacją. Gdzie jest błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 1 z 6 (9 783 wyświetleń)

Re: Google Pay

Warunki niezbędne do aktywowania usługi:
- konto z lwem w złotych oraz aktywna i ważna karta debetowa Visa zbliżeniowa wydana dla klienta indywidualnego. 
- numer telefonu do autoryzacji dyspozycji oraz wyrażenie zgody na przekazywanie danych transakcyjnych do Google
- pełnoletność klienta
- aplikacja Google Pay pobrana ze sklepu Play na telefon z niezmodyfikowanym systemem operacyjnym Android w wersji 4.4 (KitKat) lub wyższej oraz funkcji NFC. Jeśli robisz zakupy w internecie, NFC nie jest wymagane. 


Aby móc korzystać z Google Pay, musisz mieć komórkę z blokadą ekranu telefonu. Google weryfikuje, czy na telefonie jest takie zabezpieczenie zanim umożliwi dodanie karty płatniczej do portfela.

 

Jeżeli wszystkie te warunki są spełnione i nadal pojawia się kłopot, prosimy prześlij nam zrzut ekranu z komunikatem o odrzuceniu karty przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość).
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (9 750 wyświetleń)

Re: Google Pay

Niestety nie udało się dodać karty, Mamy wspólne konto z żoną i weryfikacja karty żony na jej telefonie nie przebiegła pomyślnie. Nie wiem co można jeszcze zrobić aby było ok.

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 3 z 6 (9 699 wyświetleń)

Re: Google Pay

@tomekw1965 Prosimy, aby Twoja żona zgłosiła nam to przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość). Warto do zgłoszenia dodać zrzut ekranu z komunikatem, który się pokazuje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (9 697 wyświetleń)

Problem z Google Pay

Witam, otóż mam dziwny problem obecnie posiadam Sony Xperia XA2 z odblokowanym bootloaderem i wgranym LineageOS 16 +Magisk i odpowiedni moduł przy przeszedł SafetyNet lecz gdy próbuję zapłacić zbliżeniowo GooglePay wyskakuje mi błąd przy przyłożeniu do terminala o treści "tylko jedna karta) dodam że Visa zbliżeniowa i Mastercard są nieaktywne w "Moje Ing" i niestety nie wiem co dalej mam z tym fantem zrobić.

 

Proszę o szybką pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 5 z 6 (7 943 wyświetleń)

Re: Problem z Google Pay

Z uwagi na wgrane przez Ciebie oprogramowanie nasze płatności nie będą działały (wymagamy, aby system nie był rootowany).

Natomiast, jeśli chodzi o Google Pay, proszę skontaktuj się z suportem Google (bezpośrednio w menu aplikacji Google Pay przez sekcję Pomoc). Będą mogli Ci pomóc.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (7 886 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

Ten temat trwa od 2021 roku. To już 4 lata. Jak tam praca? Jak idą postępy?
Drodzy moderatorzy:
-Jakie to uczucie odpisywać w tej sprawie innym ludziom?
BTW czy odpisze mi człowiek czy bot wstawi komenta...

22-04-2025
Rozliczenie dywidendy z etf

Witam.. W 2024r otrzymałem dywidendę z etfsp500 w walucie euro. Czy od tej dywidendy był pobrany podatek u źródła, jeśli tak to w jakiej wysokości?

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy