Odpowiedz

Google Pay

Witam,

Zgodnie z informacją otrzymaną z banku ściągnąłem aplikację i próbowałem dodać kartę, Niestety otrzymałem komunikat, że mój bank nie współpracuje z aplikacją. Gdzie jest błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 1 z 6 (9 837 wyświetleń)

Re: Google Pay

Warunki niezbędne do aktywowania usługi:
- konto z lwem w złotych oraz aktywna i ważna karta debetowa Visa zbliżeniowa wydana dla klienta indywidualnego. 
- numer telefonu do autoryzacji dyspozycji oraz wyrażenie zgody na przekazywanie danych transakcyjnych do Google
- pełnoletność klienta
- aplikacja Google Pay pobrana ze sklepu Play na telefon z niezmodyfikowanym systemem operacyjnym Android w wersji 4.4 (KitKat) lub wyższej oraz funkcji NFC. Jeśli robisz zakupy w internecie, NFC nie jest wymagane. 


Aby móc korzystać z Google Pay, musisz mieć komórkę z blokadą ekranu telefonu. Google weryfikuje, czy na telefonie jest takie zabezpieczenie zanim umożliwi dodanie karty płatniczej do portfela.

 

Jeżeli wszystkie te warunki są spełnione i nadal pojawia się kłopot, prosimy prześlij nam zrzut ekranu z komunikatem o odrzuceniu karty przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość).
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (9 804 wyświetleń)

Re: Google Pay

Niestety nie udało się dodać karty, Mamy wspólne konto z żoną i weryfikacja karty żony na jej telefonie nie przebiegła pomyślnie. Nie wiem co można jeszcze zrobić aby było ok.

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 3 z 6 (9 753 wyświetleń)

Re: Google Pay

@tomekw1965 Prosimy, aby Twoja żona zgłosiła nam to przez Moje ING (Wiadomości -> Nowa wiadomość). Warto do zgłoszenia dodać zrzut ekranu z komunikatem, który się pokazuje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (9 751 wyświetleń)

Problem z Google Pay

Witam, otóż mam dziwny problem obecnie posiadam Sony Xperia XA2 z odblokowanym bootloaderem i wgranym LineageOS 16 +Magisk i odpowiedni moduł przy przeszedł SafetyNet lecz gdy próbuję zapłacić zbliżeniowo GooglePay wyskakuje mi błąd przy przyłożeniu do terminala o treści "tylko jedna karta) dodam że Visa zbliżeniowa i Mastercard są nieaktywne w "Moje Ing" i niestety nie wiem co dalej mam z tym fantem zrobić.

 

Proszę o szybką pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 5 z 6 (7 997 wyświetleń)

Re: Problem z Google Pay

Z uwagi na wgrane przez Ciebie oprogramowanie nasze płatności nie będą działały (wymagamy, aby system nie był rootowany).

Natomiast, jeśli chodzi o Google Pay, proszę skontaktuj się z suportem Google (bezpośrednio w menu aplikacji Google Pay przez sekcję Pomoc). Będą mogli Ci pomóc.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (7 940 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy