01-03-2016 07:41
Moja karta odmówiła posłuszeństwa. Parę dni temu przestała działać płatność zbliżeniowa, a wczoraj nie mogłem już dokonać płatności w żaden sposób (ani Chipem ani paskiem magnetycznym).
Co powinienem teraz zrobić, by otrzymać nową- działającą kartę? Czy jest możliwość załatwienia duplikatu karty bez wizyty w oddziale? Ile to będzie kosztowało?
01-03-2016 15:30
Ja rownież dołączam sie do pytania.
Moja karta działa tylko zbliżeniowo. Brak możliwości wypłacenia gotówki z bankomatów oraz brak możliwości płacenia chipem.
Po zalogowaniu się na konto jest brak możliwości wyrobienia duplikatu karty.
01-03-2016 15:55
Jak wyrobic duplikat? Szukam i zero wiadomości w tym temacie. Karty Banku ING nie ulegają zniszczeniu?
02-03-2016 08:17 | Edytowano: 02-03-2016 08:18
Duplikat karty możesz zamówić telefonicznie: 32 357 00 12.
Możesz również zastrzec dotychczasową kartę (w ING BankOnLine: Karty->Zastrzeżenie karty) i zamówić nową (Karty->Zamów kartę do rachunku).
Kartę wyślemy na adres korespondencyjny wskazany w banku. Nie pobieramy opłaty za wydanie nowej karty.
02-03-2016 08:57
Dziekuje bardzo za szybka odpowiedz
11-01-2018 07:36
Mam pytanie: prosze o szybka odpowiedz. Zostaly skradzione mi dokumenty lacznie z kartami do bankomatu ing. Gdy zastrzeze karty to istnieje mozliwosc przelania pieniakow na moje konto " euro " ???
11-01-2018 07:37
Na moje konto euro z innego banku przelew z niemiec
11-01-2018 07:51
Zastrzeżenie karty nie ma wpływu na wykonywanie i przyjmowanie przelewów na Twoje konto. Jeżeli w tej sytuacji otrzymasz przelew z Niemiec na rachunek w naszym banku to zaksięgujemy go tak jak zawsze.