Odpowiedz

Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Dzień dobry,

do tej pory mój brat korzystał z mojej karty debetowej mając ja dodaną do swojego telefonu Iphone w aplikacji Wallet. Dostałem nową kartę (tamta traci ważność we wrześniu) i nie umiemy jej dodać do jego telefonu. Wallet prosi o weryfikacje i automatycznie loguje go do jego konta w ING, a karta jest przypisana do mojego.

Pytanie jak to zrobić ? Do tej pory mieliśmy tak że tą samą kartę miałem w swoim Iphonie i on w swoim.

Odpowiedz
0 Lajków
fiolek7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-09-2023
Wiadomość 1 z 3 (5 489 wyświetleń)

Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Tak, aktualnie jeśli chcesz dodać kartę na innym telefonie, do Google Pay lub Apple Pay, to musisz na nim mieć naszą aplikację. Nie wysyłamy już kodów SMS. Zmieniło się to 22 maja.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (5 173 wyświetleń)

Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można było skorzystać ze swoich środków. Obecnie nie jesteśmy w stanie tego zrobić.

Podany w metodach aktywacji telefon informuje wyłącznie o tym, żeby zainstalować sobie aplikację. Niestety ja już mam zainstalowaną i aktywowaną swoją aplikację, którą oczywiście nie potwierdzę obcej karty.

Nie próbowałem, ale logika podpowiada, że trzeba by zainstalować i aktywować aplikacje nawzajem na swoich telefonach tylko po to, żeby aktywować kartę drugiej osoby w GPay. Gdzie tu jest sens? Jaki był cel takiego postępowania? Dlaczego nie można zapytać o aktywację karty w aplikacji osoby, która jest jej właścicielem i dlaczego trzeba było zlikwidować potwierdzenia SMS?. Czy chodzi o zmuszenie klientów do instalacji aplikacji choćby tylko po to, żeby podpiąć kartę do telefonu żeby potem pochwalić się liczbą instalacji aplikacji? 

Niestety w który obszar aplikacji i obsługi użytkowników by nie popatrzyć, bank, zamiast ułatwiać życie klientom, robi coraz bardziej pod górkę.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
3
13-11-2023
Wiadomość 3 z 3 (1 073 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy