12-01-2021 22:47
W dniu dzisiejszym próbowałem dokonać płatność kartą debetową VISA podłączoną do konta walutowego EUR konta REVOLUT w EUR. Limity były ustawione prawidłowo(do 1000 PLN) a próbowałem doładowania kwoty między 20 EUR a 50 EUR(2 próby). Podałem dane karty i wyskoczył ekran weryfikacji dwuetapowej iw ostatnim kroku było potwierdź przelew w aplikacji mobilnej(co też uczyniłem), jednakże po stronie usługodawcy nie było komunikatu zwrotnego o "pozwoleniu" na tę transakcje. Przy drugiej próbie próbowałem opcji wyślij SMS, jednakże przekierowało mnie na stronie aplikacji mobilnej w Sklepie Play. Telefon Samsung Galaxy S9+, wersja Androida 10. Jakieś rady co mogło się wydarzyć?
13-01-2021 22:52
Twoje pytanie wymaga sprawdzenia danych w naszych systemach. Przez społeczność nie będziemy mogli Ci pomóc. Napisz do nas, proszę, na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub zadzwoń 32 357 00 12 (24/7). Nasi specjaliści to sprawdzą. Przed kontaktem z naszymi specjalistami upewnij się, że w Sklepie Play nie masz do pobrania aktualizacji naszej aplikacji.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |