15-12-2024 14:42
16-12-2024 15:38
Tutaj nie mogę odnieść się do Twojej sprawy, jednak warto to skonsultować z naszymi specjalistami. Rzeczywiście zdarza się, że niektóre zgłoszenia nie są zależne od nas i potrzebujemy informacji zwrotnej od danej firmy. Zawsze staramy się pomóc w rozwiązaniu kłopotu. Zachęcam do kontaktu na czacie po zalogowaniu w Moim ING w celu sprawdzenia Twojej sytuacji.
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |