Odpowiedz

Brak nowej karty w systemie

Witam. Zamówiłem kartę debetową z własnym wizerunkiem, lecz nie widnieje ona w systemie i jest brak możłiwości jej tam dodania / aktywowania. Co w taki przypadku mogę zrobić?

franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (8 996 wyświetleń)

Re.: Brak nowej karty w systemie

Nowa karta płatnicza będzie widoczna w Moje ING dopiero po jej wygenerowaniu. Aktualnie będziesz mógł aktywować kartę za pośrednictwem ING BankOnLine lub telefonicznie.
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnych funkcji w Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 988 wyświetleń)

Re.: Brak nowej karty w systemie

Dostałem ją z ok. tydzień temu i na nowym wyglądzie serwisu Banku jak i na starym jej nie ma oraz brak możliwość jej aktywacji.
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 3 z 4 (8 976 wyświetleń)

Re.: Brak nowej karty w systemie

Prosimy w tej sprawie o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 973 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy