29-11-2015 12:03
Witam. Zamówiłem kartę debetową z własnym wizerunkiem, lecz nie widnieje ona w systemie i jest brak możłiwości jej tam dodania / aktywowania. Co w taki przypadku mogę zrobić?
29-11-2015 12:28
Nowa karta płatnicza będzie widoczna w Moje ING dopiero po jej wygenerowaniu. Aktualnie będziesz mógł aktywować kartę za pośrednictwem ING BankOnLine lub telefonicznie.
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnych funkcji w Moje ING.
29-11-2015 12:43
29-11-2015 12:48
Prosimy w tej sprawie o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |