04-01-2024 07:02
Witam,
Od zmiany telefonu z iphone X na iphone 15PRO , nie mogę dodać karty do apple wallet, dodam że usunąłem poprzedniego iphona z urządzeń zaufanych i dalej nic to nie dało , przeinstalowałem aplikację ING na nowy iphonie i wciąż nie mogę dodać karty , dzwoniłem do ING , niestety nie pomogli , tylko sprawa poszła do techników , lecz zero odzewu. Co jeszcze mogę zrobić ????
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem.
W aplikacji ING wyświetla się komunikat : "Nie możesz dodać karty do Apple Pay" , usługa jest czasowo niedostępna. Spróbuj ponownie później. Taki komunikat pojawia się od grudnia.
04-01-2024 17:02
04-01-2024 22:15
06-01-2024 10:04
Przepraszamy za kłopot. Proszę, spróbuj dodatkowo zrestartować telefon i przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, to zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Przekażemy sprawę do działu IT i dokładnie to sprawdzimy.
06-01-2024 10:26
08-01-2024 19:32
22-05-2024 14:08
Hej,
udało Ci się może rozwiązać ten problem? mam to samo (( a na pomoc ze strony banku nie ma co liczyć
22-05-2024 14:09
udało się może coś ustalić w tym temacie?
22-05-2024 17:08
A próbowałeś dodać kartę przez Ustawienia w iPhonie? Pierwsza zakładka u samej góry - ta ze zdjęciem. Otwórz płatność i wysyłka, trzeba potem się zalogować przez ID to powinna się ukazać zakładka dodaj metodę płatności i tam dodasz sobie kartę. Ja tak ostatnio robiłam i bez problemu dodały się dwie karty.
Powodzenia
22-05-2024 17:18
Tak, tzn tam mam dwie karty (obsługuje moje subskrypcje) a w Wallecie mogę dodać tyko Vise Revoluta a przy Visie ING pojawia się błąd karty.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |