04-01-2024 07:02
Witam,
Od zmiany telefonu z iphone X na iphone 15PRO , nie mogę dodać karty do apple wallet, dodam że usunąłem poprzedniego iphona z urządzeń zaufanych i dalej nic to nie dało , przeinstalowałem aplikację ING na nowy iphonie i wciąż nie mogę dodać karty
, dzwoniłem do ING , niestety nie pomogli , tylko sprawa poszła do techników , lecz zero odzewu. Co jeszcze mogę zrobić ????
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem.
W aplikacji ING wyświetla się komunikat : "Nie możesz dodać karty do Apple Pay" , usługa jest czasowo niedostępna. Spróbuj ponownie później. Taki komunikat pojawia się od grudnia.
04-01-2024 17:02
04-01-2024 22:15
06-01-2024 10:04
Przepraszamy za kłopot. Proszę, spróbuj dodatkowo zrestartować telefon i przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, to zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Przekażemy sprawę do działu IT i dokładnie to sprawdzimy.
06-01-2024 10:26
08-01-2024 19:32
22-05-2024 14:08
Hej,
udało Ci się może rozwiązać ten problem? mam to samo (( a na pomoc ze strony banku nie ma co liczyć
22-05-2024 14:09
udało się może coś ustalić w tym temacie?
22-05-2024 17:08
A próbowałeś dodać kartę przez Ustawienia w iPhonie? Pierwsza zakładka u samej góry - ta ze zdjęciem. Otwórz płatność i wysyłka, trzeba potem się zalogować przez ID to powinna się ukazać zakładka dodaj metodę płatności i tam dodasz sobie kartę. Ja tak ostatnio robiłam i bez problemu dodały się dwie karty.
Powodzenia
22-05-2024 17:18
Tak, tzn tam mam dwie karty (obsługuje moje subskrypcje) a w Wallecie mogę dodać tyko Vise Revoluta a przy Visie ING pojawia się błąd karty.
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |