04-01-2024 07:02
Witam,
Od zmiany telefonu z iphone X na iphone 15PRO , nie mogę dodać karty do apple wallet, dodam że usunąłem poprzedniego iphona z urządzeń zaufanych i dalej nic to nie dało
, przeinstalowałem aplikację ING na nowy iphonie i wciąż nie mogę dodać karty
, dzwoniłem do ING , niestety nie pomogli , tylko sprawa poszła do techników , lecz zero odzewu. Co jeszcze mogę zrobić ????
Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem.
W aplikacji ING wyświetla się komunikat : "Nie możesz dodać karty do Apple Pay" , usługa jest czasowo niedostępna. Spróbuj ponownie później. Taki komunikat pojawia się od grudnia.
04-01-2024 17:02
04-01-2024 22:15
06-01-2024 10:04
Przepraszamy za kłopot. Proszę, spróbuj dodatkowo zrestartować telefon i przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, to zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Przekażemy sprawę do działu IT i dokładnie to sprawdzimy.
06-01-2024 10:26
08-01-2024 19:32
22-05-2024 14:08
Hej,
udało Ci się może rozwiązać ten problem? mam to samo
(( a na pomoc ze strony banku nie ma co liczyć
22-05-2024 14:09
udało się może coś ustalić w tym temacie?
22-05-2024 17:08
A próbowałeś dodać kartę przez Ustawienia w iPhonie? Pierwsza zakładka u samej góry - ta ze zdjęciem. Otwórz płatność i wysyłka, trzeba potem się zalogować przez ID to powinna się ukazać zakładka dodaj metodę płatności i tam dodasz sobie kartę. Ja tak ostatnio robiłam i bez problemu dodały się dwie karty.
Powodzenia
22-05-2024 17:18
Tak, tzn tam mam dwie karty (obsługuje moje subskrypcje) a w Wallecie mogę dodać tyko Vise Revoluta a przy Visie ING pojawia się błąd karty.
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |