Odpowiedz

Blokada czasowa karty.

Wczoraj niechcący zablokowałem w aplikacji Moje ING kartę mojej żony. Jak mogę ją odblokować? Ani w aplikacji, ani  w bankowości internetowej nie ma opcji odblokowania.

Odpowiedz
0 Lajków
TomBar68
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 169 wyświetleń)

Re: Blokada czasowa karty.

Kartę może odblokować jedynie jej właściciel. W tej sytuacji żona może zrobić to po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej lub dzwoniąc na naszą, całodobową infolinię - (32) 357 00 12.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 098 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy