Odpowiedz

Blokada środków za niezrealizowaną transakcję

Witam,

w dniu dzisiejszym chciałam przedłużyć ważność biletu na komunikacje miejską w biletomacie. Biletomat nie wydał potwierdzenia doładowania biletu, sam bilet też nie został przedłużony. W historii transakcji mam blokade na kwote biletu. Co w tej sytuacji należy zrobić? Powinnam złożyć rekalamcję u przewoźnika, żeby zrealizowano doładowanie biletu. Czy też środki zostną odblokowane i wrócą na konto? Pozdrawiam, Ewelina

Odpowiedz
0 Lajków
ewel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 504 wyświetleń)

Re.: Blokada środków za niezrealizowaną transakcję

[ Edytowane ]

Czekamy 11 dni na rozliczenie płatności przez sprzedawcę. Jeżeli do tego czasu punkt handlowy nie obciąży Twojego konta, blokada zniknie a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.

Jeżeli jednak ta płatność zostałaby pobrana z Twojego konta, złóż, proszę, reklamację w banku:

  • jako wiadomość przez bankowość internetową,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • przez formularz na stronie banku,
  • w najbliższym oddziale banku.

 

Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 471 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy