24-02-2017 22:58
Witam,
w dniu dzisiejszym chciałam przedłużyć ważność biletu na komunikacje miejską w biletomacie. Biletomat nie wydał potwierdzenia doładowania biletu, sam bilet też nie został przedłużony. W historii transakcji mam blokade na kwote biletu. Co w tej sytuacji należy zrobić? Powinnam złożyć rekalamcję u przewoźnika, żeby zrealizowano doładowanie biletu. Czy też środki zostną odblokowane i wrócą na konto? Pozdrawiam, Ewelina
25-02-2017 08:44 | Edytowano: 25-02-2017 09:54
Czekamy 11 dni na rozliczenie płatności przez sprzedawcę. Jeżeli do tego czasu punkt handlowy nie obciąży Twojego konta, blokada zniknie a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.
Jeżeli jednak ta płatność zostałaby pobrana z Twojego konta, złóż, proszę, reklamację w banku:
Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu.
Miesiąc temu zainstalowałem aplikację z Gbox i działa na P40 pro.
Nie działają płatności zbliżeniowe kartą czy blikiem. Reszta działa normalnie. Gbox podaje się jako telefon Samsunga. Losowo.
Można użyć
... 22-01-2025Założyłam IKE Obligacje i chcę do niego przenieść środki z funduszu Goldman założonego przez ING
czy da się to załatwić przez Internet czy muszę jechać do oddziału ING oddalonego o 70km?
22-01-2025Dzień dobry mam takie pytanie nadpłaciłam kredyt w wysokosci 598 zł(przez spłać kredyt cześciowa)moja następna rata przypada na 15.02.2025(kapitał: 597,36 PLN ,odsetki: 708,08 PLN).Chciałam skrócić ok
... 22-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |