Odpowiedz

Blokada środków za niezrealizowaną transakcję

Witam,

w dniu dzisiejszym chciałam przedłużyć ważność biletu na komunikacje miejską w biletomacie. Biletomat nie wydał potwierdzenia doładowania biletu, sam bilet też nie został przedłużony. W historii transakcji mam blokade na kwote biletu. Co w tej sytuacji należy zrobić? Powinnam złożyć rekalamcję u przewoźnika, żeby zrealizowano doładowanie biletu. Czy też środki zostną odblokowane i wrócą na konto? Pozdrawiam, Ewelina

Odpowiedz
0 Lajków
ewel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 992 wyświetleń)

Re.: Blokada środków za niezrealizowaną transakcję

[ Edytowane ]

Czekamy 11 dni na rozliczenie płatności przez sprzedawcę. Jeżeli do tego czasu punkt handlowy nie obciąży Twojego konta, blokada zniknie a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.

Jeżeli jednak ta płatność zostałaby pobrana z Twojego konta, złóż, proszę, reklamację w banku:

  • jako wiadomość przez bankowość internetową,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • przez formularz na stronie banku,
  • w najbliższym oddziale banku.

 

Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 959 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy