Odpowiedz

Blokada środków za niezrealizowaną transakcję

Witam,

w dniu dzisiejszym chciałam przedłużyć ważność biletu na komunikacje miejską w biletomacie. Biletomat nie wydał potwierdzenia doładowania biletu, sam bilet też nie został przedłużony. W historii transakcji mam blokade na kwote biletu. Co w tej sytuacji należy zrobić? Powinnam złożyć rekalamcję u przewoźnika, żeby zrealizowano doładowanie biletu. Czy też środki zostną odblokowane i wrócą na konto? Pozdrawiam, Ewelina

Odpowiedz
0 Lajków
ewel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 505 wyświetleń)

Re.: Blokada środków za niezrealizowaną transakcję

[ Edytowane ]

Czekamy 11 dni na rozliczenie płatności przez sprzedawcę. Jeżeli do tego czasu punkt handlowy nie obciąży Twojego konta, blokada zniknie a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.

Jeżeli jednak ta płatność zostałaby pobrana z Twojego konta, złóż, proszę, reklamację w banku:

  • jako wiadomość przez bankowość internetową,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • przez formularz na stronie banku,
  • w najbliższym oddziale banku.

 

Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy