24-02-2017 22:58
Witam,
w dniu dzisiejszym chciałam przedłużyć ważność biletu na komunikacje miejską w biletomacie. Biletomat nie wydał potwierdzenia doładowania biletu, sam bilet też nie został przedłużony. W historii transakcji mam blokade na kwote biletu. Co w tej sytuacji należy zrobić? Powinnam złożyć rekalamcję u przewoźnika, żeby zrealizowano doładowanie biletu. Czy też środki zostną odblokowane i wrócą na konto? Pozdrawiam, Ewelina
25-02-2017 08:44 | Edytowano: 25-02-2017 09:54
Czekamy 11 dni na rozliczenie płatności przez sprzedawcę. Jeżeli do tego czasu punkt handlowy nie obciąży Twojego konta, blokada zniknie a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.
Jeżeli jednak ta płatność zostałaby pobrana z Twojego konta, złóż, proszę, reklamację w banku:
Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu.
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |