- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Płatność w NL
08-02-2017 10:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo czesto przemieszczam się po A2 docierając do Holandii, gdzie zawsze mam problem z funkcjonowaniem kart płatniczych.
Problem polega na braku akceptacji w terminalach kart visa / mastercard bez względu na to czy są kredytowe czy debetowe. Głownie honoruje się tam Maestro wydawane przez lokalne banki.
.
Czy osoby tu przebywające posiadaja Maestro do konta w euro i posługują się nią na terenie Holandii bezproblemowo?
Czy ktoś jescze ma takie doświadczenia i może ma na to jakieś rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2017 11:03
Re.: Płatność w NL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do konta walutowego w EUR wydajemy kartę Maestro. Karta jest akceptowana tam, gdzie widoczne jest logo organizacji płatniczej.
Karta płatnicza zadziała prawidłowo za granicą jeżeli:
- pierwszy raz użyjesz ją wraz z kodem PIN na terenie Polski,
- ustawisz dla karty właściwe dzienne limity transakcyjne dla płatności/ wypłat gotówki za granicą.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość