Odpowiedz

Blokada + ściągnięcie z rachunku

Witam, 5 kwietnia w nocy zapłaciłem w sklepie (Lidl) za zakupy. Kwota została zablokowana, a więc saldo odpowiedni mniejsze. Wszystko ok. Dziś rano dostałem powiadomienie o ściągnięciu tej kwoty. Normalne, czasami dostaje te powiadomienia drugi raz po nocnym ładowaniu telefonu. Ale wszedłem do aplikacji a tam ujemne saldo(całe -17 zł!) ponieważ kwota została pobrana ponownie, tym razem nie jako blokada ale jako opłacenie transakcji.A blokada nie została zdjęta. Proszę o wyjaśnienie sytuacji, próbuję nawiązać kontakt przez czat w serwisie Moje ING lecz bezskutecznie.

pko
pko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
07-04-2020
Wiadomość 1 z 6 (6 947 wyświetleń)

Re.: Blokada + ściągnięcie z rachunku

U mnie to samo z tego samego dnia, jak trwały aktualizacje aplikacji. Ale uwaga 500zl jestem na minusie, na infolinii Pan mówi ze to musi być specjalny specjalista, że on nie potrafi pomoc i muszę napisać wiadomość. Na wiadomość nikt nie odpowiada, z czatem nie da się połączyć. A 500zl jak nie ma, tak nie ma...
Odpowiedz
0 Lajków
Paatryshiaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-04-2020
Wiadomość 2 z 6 (6 889 wyświetleń)

Re: Blokada + ściągnięcie z rachunku

Poczekajcie w tej sytuacji na rozliczenie transakcji i zdjęcie blokady. Sklep ma 8 dni na to, by poprawnie rozliczyć transakcje lub ściągnąć blokadę. W czasie kiedy trwają prace serwisowe mogą występować problemy z płatnościami kartą, o czym informujemy wcześniej. 

Jeśli potrzebujecie wcześniej ściągnąć taka blokadę, prosimy o kontakt z nami w Moim ING lub telefonicznie. 

Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 3 z 6 (6 887 wyświetleń)

Re: Blokada + ściągnięcie z rachunku

Kontaktowałam się w tej sprawie na infolinii Pan nie był kompetentny, nie potrafił nic zrobić. O ściągnięciu blokady nie było mowy bo potrzebni są ‚specjalni eksperci’ jak to określił. 500zl to duża kwota szczególnie biorąc pod uwagę fakt co teraz się dzieje na świecie, a moje pieniądze obraca bank. Zero kontaktu, zero pomocy, infolinia na zerowym poziomie. I co mam robić? Czekać dwa tygodnie na odpowiedz na wiadomość bo Pan na infolinii nie był kompetentny aby mi pomoc. Czat tez nie dział.
Odpowiedz
0 Lajków
Paatryshiaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-04-2020
Wiadomość 4 z 6 (6 870 wyświetleń)

Re.: Blokada + ściągnięcie z rachunku

U mnie to samo z transakcją z 4.04, napisałam wiadomość na Moim ING :/ byłoby miło, gdyby ktoś to naprawił.
Odpowiedz
0 Lajków
AgaSzcz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-04-2020
Wiadomość 5 z 6 (6 836 wyświetleń)

Re.: Blokada + ściągnięcie z rachunku

W końcu dostałam się do czatu i Pani zdjęła mi blokadę od razu więc próbujcie z czatem
Odpowiedz
0 Lajków
AgaSzcz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-04-2020
Wiadomość 6 z 6 (6 803 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy