14-02-2017 14:43
Witam właśnie założyłem swoje piiersze konto maklerskie w ING i nie moge nigzdzie znaleźć jak ustawić stop loss.
14-02-2017 14:55
1. Trzeba wejść w Zlecenia --> Złóż zlecenie.
2. Wpisać papier dla którego chcesz wystawić Stop Loss i kliknąć w "Pokaż więcej opcji"
3. Typ zlecenia ustawić na Stop Loss.
4. Podać Limit aktywacji wraz z pozostałymi wymaganymi parametrami.
5. Wartością domyślną dla terminu ważności jest ważność na aktualną sesję, można ją zmienić. Pozostałe opcje poniżej są opcjonalne.
W załączeniu przykładowe screeny.
14-02-2017 22:25
i wszystko jasne bardzo dziękuje
20-02-2017 15:18
a do już kupionych akcji można ustawić stop loss??
20-02-2017 15:21
06-09-2017 17:41
08-09-2017 10:22
Zlecenie stop loss aktywuje się z limitem PKC, czyli po każdej najlepszej cenie na rynku. W przypadku aktywacji stop lossu z limitem 45zł, system sprzeda akcje po cenach jakie będą dostępne po ofertach kupna.
Natomiast modyfikację zlecenia można dokonać w każdym czasie. Wystarczy wybrać zakładkę „Zlecenia” – „Przegląd zleceń”. Następnie należy kliknąć w dane zlecenie i wybrać „modyfikuj zlecenie”.
28-02-2018 08:35 | Edytowano: 28-02-2018 08:38
Szanowni Państwo
Dlaczego przy próbie ustawienia stop lossa dla posiadanych akcji mam
komunikat "Brak środków do realizacji zlecenia - odrzucone"?
Ile środków potrzebuje, żeby sprzedać akcje?
Zwykłe zlecenie mogłem ustawić i tego typu komunikatów nie miałem.
[ Już rozwiązane - Odpowiedź: miałem inne zlecenie i nawet "w trakcie anulaty blokowało"
26-07-2019 17:48
Moje pytanie dotyczy kontraktów terminowych, ale wpierw muszę zapytać o generalną kwestię:
1. czy, wprowadzając zlecenie stop loss, okienko wyboru "Parametry zlecenia Kup/Sprzedaj" pomija się całkowicie, czy jednak tam należy dokonać odpowiedniego wyboru "kierunku" zlecenia?
A dalej, jeśli chodzi o kontrakty terminowe:
2. czy pozycję krótką zabezpiecza się klasycznym stop loss-em, czy stop limitem?
29-07-2019 11:07
Poniżej przedstawiam odpowiedzi na Twoje pytania
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |