Jak inwestować

Odpowiedz

Zwrot prowizji za transakcje od 1 listopada do 6 grudnia

Witam napisałem w Makler w wiadomości ponad tydzień temu o zwrot prowizji za transakcje od 1 listopada do 6 grudnia 2020.
Do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy.
Kiedy można się spodziewać jakieś odpowiedzi i zwrotu pieniędzy?

Pozdrawiam Grzegorz
Odpowiedz
0 Lajków
hodak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 677 wyświetleń)

Re: Zwrot prowizji za transakcje od 1 listopada do 6 grudnia

Wnioski o zwrot prowizji rozpatrujemy w kolejności w jakiej do nas napływają. Jest ich bardzo dużo, dlatego prosimy o cierpliwość. Żaden z nich nie zostanie bez odpowiedzi. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 638 wyświetleń)

Re.: Zwrot prowizji za transakcje od 1 listopada do 6 grudnia

Poszukaj w historii w Maklerze "modyfikacji transkacji". Jeśli pisałeś do nas ponad tydzień temu, to już powinieneś ten zwrot dostać. Jeśli jednak go nie znajdziesz, napisz do nas wiadomość przez Maklera.
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 474 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy