Odpowiedz

Zapytanie !?!

Może ktoś tutaj z was udzieli mi informacji , mianowicie , posiadam certyfikat ingturbo w koncie makler ing bank ,od wczoraj notowanie tego certyfikatu stoi w miejscu a wiec wystąpiłem z zapytaniem do obsługi makler czy coś się dzieje z tym certyfikatem ? ,odpowiedz która otrzymałem w koncie makler brzmiała ,,
Dziś 2020-12-22
Panie Łukaszu,
BM ING nie zajmuje się certyfikatami. Zachęcam do kontaktu z info@ingturbo.pl

Z pozdrowieniami
............., a wiec udałem się po informacje do ing turbo certyfikaty z tym samym pytaniem ,odpowiedz otrzymałem następująca : W dniu wt., 22.12.2020 o 10:21 AM ING Turbo PL <info@ingturbo.pl> napisał(a):
Dzień dobry,

Proszę z tym pytaniem zwrócić się do Biura Maklerskiego ING. Jako zespół wsparcia certyfikatów Turbo nie mamy możliwości obsługi klientów biura maklerskiego, jesteśmy ogólną infolinią o certyfikatach.
Ktoś ma jakiś pomysł ????
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
22-12-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 022 wyświetleń)

Re.: Zapytanie !?!

To zależy czego dotyczy problem. Jeżeli certyfikaty nie są kwotowane ze względu na brak ofert animatora, lub nie ma nowych transakcji to proszę o kontakt z ingturbo.pl. Można do nich zadzwonić na nr 32 357 00 34

Jeżeli jest problem z rachunkiem maklerskim to warto skontaktować się z Biurem Maklerskim ING.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 012 wyświetleń)

Re.: Zapytanie !?!

Tak, myślę że mam. To związane jest z faktem, że każda aplikacja maklerska kurs pokazuje po ostatniej transakcji. W przypadku struktur (Turbo, ale i innych), taka ostatnia transakcja mogła być jakiś czas temu. Godziny, jeśli nie dłużej. 

 

Stąd też wycena podawana przez aplikacje zawsze będzie opóźniona. Tą bieżącą możesz sprawdzić:

- po kwotowaniach certyfikatu, czyli po jakiej cenie animator będzie odkupywał od Ciebie certyfikat.

- na stronie https://www.ingturbo.pl/rynki/indeksy/s-p-500/PLINGNV34900?q=intlspx34900

- albo jeszcze w ramach Klubu Rynkowego: https://www.ingturbo.pl/faq#a12

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy