22-12-2020 10:57
22-12-2020 12:00
To zależy czego dotyczy problem. Jeżeli certyfikaty nie są kwotowane ze względu na brak ofert animatora, lub nie ma nowych transakcji to proszę o kontakt z ingturbo.pl. Można do nich zadzwonić na nr 32 357 00 34
Jeżeli jest problem z rachunkiem maklerskim to warto skontaktować się z Biurem Maklerskim ING.
22-12-2020 12:06
Tak, myślę że mam. To związane jest z faktem, że każda aplikacja maklerska kurs pokazuje po ostatniej transakcji. W przypadku struktur (Turbo, ale i innych), taka ostatnia transakcja mogła być jakiś czas temu. Godziny, jeśli nie dłużej.
Stąd też wycena podawana przez aplikacje zawsze będzie opóźniona. Tą bieżącą możesz sprawdzić:
- po kwotowaniach certyfikatu, czyli po jakiej cenie animator będzie odkupywał od Ciebie certyfikat.
- na stronie https://www.ingturbo.pl/rynki/indeksy/s-p-500/PLINGNV34900?q=intlspx34900
- albo jeszcze w ramach Klubu Rynkowego: https://www.ingturbo.pl/faq#a12
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025