22-12-2020 10:57
22-12-2020 12:00
To zależy czego dotyczy problem. Jeżeli certyfikaty nie są kwotowane ze względu na brak ofert animatora, lub nie ma nowych transakcji to proszę o kontakt z ingturbo.pl. Można do nich zadzwonić na nr 32 357 00 34
Jeżeli jest problem z rachunkiem maklerskim to warto skontaktować się z Biurem Maklerskim ING.
22-12-2020 12:06
Tak, myślę że mam. To związane jest z faktem, że każda aplikacja maklerska kurs pokazuje po ostatniej transakcji. W przypadku struktur (Turbo, ale i innych), taka ostatnia transakcja mogła być jakiś czas temu. Godziny, jeśli nie dłużej.
Stąd też wycena podawana przez aplikacje zawsze będzie opóźniona. Tą bieżącą możesz sprawdzić:
- po kwotowaniach certyfikatu, czyli po jakiej cenie animator będzie odkupywał od Ciebie certyfikat.
- na stronie https://www.ingturbo.pl/rynki/indeksy/s-p-500/PLINGNV34900?q=intlspx34900
- albo jeszcze w ramach Klubu Rynkowego: https://www.ingturbo.pl/faq#a12
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |