22-12-2020 10:57
22-12-2020 12:00
To zależy czego dotyczy problem. Jeżeli certyfikaty nie są kwotowane ze względu na brak ofert animatora, lub nie ma nowych transakcji to proszę o kontakt z ingturbo.pl. Można do nich zadzwonić na nr 32 357 00 34
Jeżeli jest problem z rachunkiem maklerskim to warto skontaktować się z Biurem Maklerskim ING.
22-12-2020 12:06
Tak, myślę że mam. To związane jest z faktem, że każda aplikacja maklerska kurs pokazuje po ostatniej transakcji. W przypadku struktur (Turbo, ale i innych), taka ostatnia transakcja mogła być jakiś czas temu. Godziny, jeśli nie dłużej.
Stąd też wycena podawana przez aplikacje zawsze będzie opóźniona. Tą bieżącą możesz sprawdzić:
- po kwotowaniach certyfikatu, czyli po jakiej cenie animator będzie odkupywał od Ciebie certyfikat.
- na stronie https://www.ingturbo.pl/rynki/indeksy/s-p-500/PLINGNV34900?q=intlspx34900
- albo jeszcze w ramach Klubu Rynkowego: https://www.ingturbo.pl/faq#a12
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al