Odpowiedz

Zapytanie !?!

Może ktoś tutaj z was udzieli mi informacji , mianowicie , posiadam certyfikat ingturbo w koncie makler ing bank ,od wczoraj notowanie tego certyfikatu stoi w miejscu a wiec wystąpiłem z zapytaniem do obsługi makler czy coś się dzieje z tym certyfikatem ? ,odpowiedz która otrzymałem w koncie makler brzmiała ,,
Dziś 2020-12-22
Panie Łukaszu,
BM ING nie zajmuje się certyfikatami. Zachęcam do kontaktu z info@ingturbo.pl

Z pozdrowieniami
............., a wiec udałem się po informacje do ing turbo certyfikaty z tym samym pytaniem ,odpowiedz otrzymałem następująca : W dniu wt., 22.12.2020 o 10:21 AM ING Turbo PL <info@ingturbo.pl> napisał(a):
Dzień dobry,

Proszę z tym pytaniem zwrócić się do Biura Maklerskiego ING. Jako zespół wsparcia certyfikatów Turbo nie mamy możliwości obsługi klientów biura maklerskiego, jesteśmy ogólną infolinią o certyfikatach.
Ktoś ma jakiś pomysł ????
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
22-12-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 609 wyświetleń)

Re.: Zapytanie !?!

To zależy czego dotyczy problem. Jeżeli certyfikaty nie są kwotowane ze względu na brak ofert animatora, lub nie ma nowych transakcji to proszę o kontakt z ingturbo.pl. Można do nich zadzwonić na nr 32 357 00 34

Jeżeli jest problem z rachunkiem maklerskim to warto skontaktować się z Biurem Maklerskim ING.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 599 wyświetleń)

Re.: Zapytanie !?!

Tak, myślę że mam. To związane jest z faktem, że każda aplikacja maklerska kurs pokazuje po ostatniej transakcji. W przypadku struktur (Turbo, ale i innych), taka ostatnia transakcja mogła być jakiś czas temu. Godziny, jeśli nie dłużej. 

 

Stąd też wycena podawana przez aplikacje zawsze będzie opóźniona. Tą bieżącą możesz sprawdzić:

- po kwotowaniach certyfikatu, czyli po jakiej cenie animator będzie odkupywał od Ciebie certyfikat.

- na stronie https://www.ingturbo.pl/rynki/indeksy/s-p-500/PLINGNV34900?q=intlspx34900

- albo jeszcze w ramach Klubu Rynkowego: https://www.ingturbo.pl/faq#a12

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (1 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy