04-12-2020 13:48
Szanowni Klienci Ing Banku,
w związku z nieporadnością Ing Banku w kontekście usługi Makler (brak dostępu od dwóch dni) zapraszam na FB na grupę, w której chciałbym omówić z Państwem ewentualne opcje dotyczące min. mojej propozycji z wczorajszego posta na tym forum, a mianowicie powiązania liczby dni, w których Makler nie działa z liczbą dni, w których bank da nam możliwość transakcji BEZ prowizji obrotowej.
Oczywiście moja idea, to tylko jeden wariant - może będą lepsze ( sprawiedliwe) propozycje.
Jesli popieracie taką inicjatywę to zapraszam na FB - link do grupy: https://www.facebook.com/groups/3743682462387913
Ing Bank poza tą wpadką to generalnie solidny bank, jednak uważam że tym razem sytuacja jest kurjozalna.
Zapraszam i pozdrawiam,
Sławomir Sztorc
04-12-2020 16:28
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |