04-12-2020 13:48
Szanowni Klienci Ing Banku,
w związku z nieporadnością Ing Banku w kontekście usługi Makler (brak dostępu od dwóch dni) zapraszam na FB na grupę, w której chciałbym omówić z Państwem ewentualne opcje dotyczące min. mojej propozycji z wczorajszego posta na tym forum, a mianowicie powiązania liczby dni, w których Makler nie działa z liczbą dni, w których bank da nam możliwość transakcji BEZ prowizji obrotowej.
Oczywiście moja idea, to tylko jeden wariant - może będą lepsze ( sprawiedliwe) propozycje.
Jesli popieracie taką inicjatywę to zapraszam na FB - link do grupy: https://www.facebook.com/groups/3743682462387913
Ing Bank poza tą wpadką to generalnie solidny bank, jednak uważam że tym razem sytuacja jest kurjozalna.
Zapraszam i pozdrawiam,
Sławomir Sztorc
04-12-2020 16:28
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025