04-12-2020 13:48
Szanowni Klienci Ing Banku,
w związku z nieporadnością Ing Banku w kontekście usługi Makler (brak dostępu od dwóch dni) zapraszam na FB na grupę, w której chciałbym omówić z Państwem ewentualne opcje dotyczące min. mojej propozycji z wczorajszego posta na tym forum, a mianowicie powiązania liczby dni, w których Makler nie działa z liczbą dni, w których bank da nam możliwość transakcji BEZ prowizji obrotowej.
Oczywiście moja idea, to tylko jeden wariant - może będą lepsze ( sprawiedliwe) propozycje.
Jesli popieracie taką inicjatywę to zapraszam na FB - link do grupy: https://www.facebook.com/groups/3743682462387913
Ing Bank poza tą wpadką to generalnie solidny bank, jednak uważam że tym razem sytuacja jest kurjozalna.
Zapraszam i pozdrawiam,
Sławomir Sztorc
04-12-2020 16:28
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025