29-11-2020 02:40
Witam,
od samego początku (paru miesięcy) mojej przygody z mobilną aplikacją maklera mam problem. Zawsze gdy chcę sprzedać powyżej 1000 sztuk akcji aplikacja zamyka się i muszę się od nowa logować. A dlaczego tak się dzieje? Otóż problem tkwi w kropce. Powyżej tysiąca akcji wygląda to tak 1.450. Gdy usunę kropkę pomiędzy 1 a 4 mogę bez problemu sprzedać, jeśli zapomnę to zrobić, aplikacja sie zamyka. To denerwuje.
Proszę o naprawę tego błędu.
W razie pytań o konkrety telefonu, chętnie na nie odpowiem.
30-11-2020 16:01
30-11-2020 20:29
Motorola G4 Play (XT1602) + Android 7.1.1
24-12-2020 13:59
Problem jest specyficzny i prawdopodobnie związany z urządzeniem, systemem lub używaną klawiaturą. Nie powtórzyliśmy go u nas.
Problem występuje na domyślnej klawiaturze androida czy tylko przy stosowaniu nakładek typu SwiftKey?
08-03-2021 22:56
O jednej rzeczy nie wspomniałem, która okazała się być kluczową.
Używam telefonu w języku obcym, dlatego aplikacja jest po angielsku i liczby powyżej tysiąca mają kropkę pomiędzy np. 1 a 0. Po zmianie na polski nie ma już tej kropki i aplikacja się nie zamyka.
Błąd tkwi więc w angielskojęzycznej wersji aplikacji. Szkoda że nie można w aplikacji samemu wybrać pomiędzy polskim a angielskim.
09-03-2021 13:01
Dziękuję za zgłoszenie problemu. Przekazaliśmy go do dostawcy oprogramowania.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |