29-11-2020 02:40
Witam,
od samego początku (paru miesięcy) mojej przygody z mobilną aplikacją maklera mam problem. Zawsze gdy chcę sprzedać powyżej 1000 sztuk akcji aplikacja zamyka się i muszę się od nowa logować. A dlaczego tak się dzieje? Otóż problem tkwi w kropce. Powyżej tysiąca akcji wygląda to tak 1.450. Gdy usunę kropkę pomiędzy 1 a 4 mogę bez problemu sprzedać, jeśli zapomnę to zrobić, aplikacja sie zamyka. To denerwuje.
Proszę o naprawę tego błędu.
W razie pytań o konkrety telefonu, chętnie na nie odpowiem.
30-11-2020 16:01
30-11-2020 20:29
Motorola G4 Play (XT1602) + Android 7.1.1
24-12-2020 13:59
Problem jest specyficzny i prawdopodobnie związany z urządzeniem, systemem lub używaną klawiaturą. Nie powtórzyliśmy go u nas.
Problem występuje na domyślnej klawiaturze androida czy tylko przy stosowaniu nakładek typu SwiftKey?
08-03-2021 22:56
O jednej rzeczy nie wspomniałem, która okazała się być kluczową.
Używam telefonu w języku obcym, dlatego aplikacja jest po angielsku i liczby powyżej tysiąca mają kropkę pomiędzy np. 1 a 0. Po zmianie na polski nie ma już tej kropki i aplikacja się nie zamyka.
Błąd tkwi więc w angielskojęzycznej wersji aplikacji. Szkoda że nie można w aplikacji samemu wybrać pomiędzy polskim a angielskim.
09-03-2021 13:01
Dziękuję za zgłoszenie problemu. Przekazaliśmy go do dostawcy oprogramowania.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025