24-03-2021 06:10
Witam,
chciałem skorzystać z prawa poboru spółki Softblue. Zapisałem się, ale na rachunku nie ma nadal akcji. Zrobiłem coś źle? Jeśli nie - to kiedy zostaną dodane. W załączniku screenshot.
24-03-2021 10:18
24-03-2021 11:18
ze strony spółki:
23 lutego 2021
Przydział Akcji Oferowanych objętych w wykonaniu Prawa Poboru oraz w Zapisach Dodatkowych dokonany przez KDPW – (7 dni roboczych od dnia zakończenia emisji)
cóż... mamy 24 marca
24-03-2021 13:08
W tej sprawie proszę o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego - 32 357 00 32. Musimy sprawdzić czy na rachunku zostały zaksięgowane akcje nowej emisji.
02-04-2021 11:12
infolinia stwierdziła, że musi być to jakiś błąd ze strony spółki (niedopełnienie formalności, itp).
Kontaktowałem się ze spółką i wina leży po Państwa stronie, akcje były normalnie przydzielane 24.02.
Na infolinię nie potrafię się dzisiaj dodzwonić. Co mam robić?
02-04-2021 11:37
Podesłany przez Ciebie załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. Teraz pozostaje czekać na uruchomienie notowań tych akcji.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.