Odpowiedz

Prawo poboru

Witam,

chciałem skorzystać z prawa poboru spółki Softblue. Zapisałem się, ale na rachunku nie ma nadal akcji. Zrobiłem coś źle? Jeśli nie - to kiedy zostaną dodane. W załączniku screenshot.

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 488 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

Załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. To emitent tych akcji określi kiedy zostaną one wprowadzone do obrotu giełdowego. Proponuję sprawdzać komunikaty od emitenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 6 (4 468 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

ze strony spółki:

23 lutego 2021

Przydział Akcji Oferowanych objętych w wykonaniu Prawa Poboru oraz w Zapisach Dodatkowych dokonany przez KDPW – (7 dni roboczych od dnia zakończenia emisji)

 

cóż... mamy 24 marca

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 456 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

W tej sprawie proszę o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego - 32 357 00 32. Musimy sprawdzić czy na rachunku zostały zaksięgowane akcje nowej emisji.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 4 z 6 (4 450 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

infolinia stwierdziła, że musi być to jakiś błąd ze strony spółki (niedopełnienie formalności, itp).

Kontaktowałem się ze spółką i wina leży po Państwa stronie, akcje były normalnie przydzielane 24.02.

Na infolinię nie potrafię się dzisiaj dodzwonić. Co mam robić?

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 5 z 6 (4 270 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

Podesłany przez Ciebie załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. Teraz pozostaje czekać na uruchomienie notowań tych akcji.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 6 z 6 (4 257 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy