Jak inwestować

Odpowiedz

"Nie udało się pobrać danych"

Witam.

 

Proszę o rozwiązanie problemu z komunikatem "Nie udało się pobrać danych" w Maklerze.

 

W jaki sposób można sprawić, aby udało się pobrać dane?

 

Z poważaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
10
12-12-2016
Wiadomość 1 z 8 (604 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Komunikat wskazuje na problem z przeglądarką internetową. W takim przypadku należy wymusić ponowne pobranie danych np. przechodząc pomiędzy zakładkami w module Makler.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
21
4
12-06-2020
Wiadomość 2 z 8 (601 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

[ Edytowane ]

To nie jest problem z przeglądarką (Safari, MacOS, Version 14.0.3 (16610.4.3.1.7)). Przełączanie pomiędzy zakładkami nie rozwiązuje problemu. Myślę, że problem jest dość poważny a warto również zwrócić uwagę na to, że przeglądarka Safari jest domyślną przeglądarką na MacOS.

 

Proszę sobie sprawdzić błędy w konsoli:

 

[Error] callService "//makler.ingbank.pl/nolweb/login": ERROR
error (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:2156)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9800)

 

[Error] TypeError: undefined is not an object (evaluating 'i.data.key')
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:16782)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9882)

 

[Error] Failed to load resource: The network connection was lost. (login, line 0)

 

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
10
12-12-2016
Wiadomość 3 z 8 (598 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Jeżeli komunikat się pojawi należy wyjść z zakładki notowań i wejść ponownie. Pracujemy nad usunięciem tego problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
39
5
15-06-2020
Wiadomość 4 z 8 (540 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Czasami przechodzenie między Pulpit <-> Rynek -> Notowania powodowało, że aplikacja potrafiła ponownie się połączyć z notowaniami. Czasami trzeba było się wylogować i zalogować ponownie.

 

Na dzień dzisiejszy notowania w Maklerze nie działają w ogóle w Safari 14 / Mac OS.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
10
12-12-2016
Wiadomość 5 z 8 (531 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Zalecamy zalogowanie się w trybie incognito lub wyczyszczenie cache w przeglądarce.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
39
5
15-06-2020
Wiadomość 6 z 8 (523 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Tak, w trybie incognito (a bardziej w Safari to się nazywa Private Window), Makler łączy się. Aczkolwiek, to nie jest rozwiązanie. O ile zaawansowany użytkownik to zrobi, o tyle większość użytkowników tego nie zrobi, ponieważ nie wiedzą o tym.

 

Brakuje po prostu automatycznego "retry", gdzie w tle Makler automatycznie ponawia połączenie. To nie jest problem, który istnieje od wczoraj, ale od wielu lat.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
10
12-12-2016
Wiadomość 7 z 8 (517 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Pomimo wyczyszczenia cache przeglądarki Safari (Mac OS) Makler nie łączy się stabilnie z notowaniami. Jest to spore utrudnienie, którego poprawienie aż prosi się od lat.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
10
12-12-2016
Wiadomość 8 z 8 (216 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zajęcie komornicze

Kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego dla kont prywatnych wynosi 2100 zł w 2021 r. i jest odnawiana co miesiąc. Możesz dysponować pieniędzmi na swoim koncie tylko do łącznej wysokości kwoty wolnej.
Jeś

...

15-04-2021
Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Dziękujemy za Twoje sugestie. Przeanalizujemy temat i weźmiemy Twoje propozycje pod uwagę 😊

15-04-2021
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 

Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałeś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałam Twoją prośbę do odpowie

...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy