24-03-2021 16:42
Witam.
Proszę o rozwiązanie problemu z komunikatem "Nie udało się pobrać danych" w Maklerze.
W jaki sposób można sprawić, aby udało się pobrać dane?
Z poważaniem.
24-03-2021 16:50
Komunikat wskazuje na problem z przeglądarką internetową. W takim przypadku należy wymusić ponowne pobranie danych np. przechodząc pomiędzy zakładkami w module Makler.
24-03-2021 16:54 | Edytowano: 24-03-2021 17:02
To nie jest problem z przeglądarką (Safari, MacOS, Version 14.0.3 (16610.4.3.1.7)). Przełączanie pomiędzy zakładkami nie rozwiązuje problemu. Myślę, że problem jest dość poważny a warto również zwrócić uwagę na to, że przeglądarka Safari jest domyślną przeglądarką na MacOS.
Proszę sobie sprawdzić błędy w konsoli:
[Error] callService "//makler.ingbank.pl/nolweb/login": ERROR
error (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:2156)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9800)
[Error] TypeError: undefined is not an object (evaluating 'i.data.key')
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:16782)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9882)
[Error] Failed to load resource: The network connection was lost. (login, line 0)
25-03-2021 08:21
Jeżeli komunikat się pojawi należy wyjść z zakładki notowań i wejść ponownie. Pracujemy nad usunięciem tego problemu.
25-03-2021 09:15
Czasami przechodzenie między Pulpit <-> Rynek -> Notowania powodowało, że aplikacja potrafiła ponownie się połączyć z notowaniami. Czasami trzeba było się wylogować i zalogować ponownie.
Na dzień dzisiejszy notowania w Maklerze nie działają w ogóle w Safari 14 / Mac OS.
25-03-2021 09:36
Zalecamy zalogowanie się w trybie incognito lub wyczyszczenie cache w przeglądarce.
25-03-2021 09:55
Tak, w trybie incognito (a bardziej w Safari to się nazywa Private Window), Makler łączy się. Aczkolwiek, to nie jest rozwiązanie. O ile zaawansowany użytkownik to zrobi, o tyle większość użytkowników tego nie zrobi, ponieważ nie wiedzą o tym.
Brakuje po prostu automatycznego "retry", gdzie w tle Makler automatycznie ponawia połączenie. To nie jest problem, który istnieje od wczoraj, ale od wielu lat.
06-04-2021 12:10
Pomimo wyczyszczenia cache przeglądarki Safari (Mac OS) Makler nie łączy się stabilnie z notowaniami. Jest to spore utrudnienie, którego poprawienie aż prosi się od lat.
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |