Jak inwestować

Odpowiedz

"Nie udało się pobrać danych"

Witam.

 

Proszę o rozwiązanie problemu z komunikatem "Nie udało się pobrać danych" w Maklerze.

 

W jaki sposób można sprawić, aby udało się pobrać dane?

 

Z poważaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1 z 8 (12 889 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Komunikat wskazuje na problem z przeglądarką internetową. W takim przypadku należy wymusić ponowne pobranie danych np. przechodząc pomiędzy zakładkami w module Makler.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 8 (12 886 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

[ Edytowane ]

To nie jest problem z przeglądarką (Safari, MacOS, Version 14.0.3 (16610.4.3.1.7)). Przełączanie pomiędzy zakładkami nie rozwiązuje problemu. Myślę, że problem jest dość poważny a warto również zwrócić uwagę na to, że przeglądarka Safari jest domyślną przeglądarką na MacOS.

 

Proszę sobie sprawdzić błędy w konsoli:

 

[Error] callService "//makler.ingbank.pl/nolweb/login": ERROR
error (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:2156)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9800)

 

[Error] TypeError: undefined is not an object (evaluating 'i.data.key')
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:16782)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9882)

 

[Error] Failed to load resource: The network connection was lost. (login, line 0)

 

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 3 z 8 (12 885 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Jeżeli komunikat się pojawi należy wyjść z zakładki notowań i wejść ponownie. Pracujemy nad usunięciem tego problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 4 z 8 (12 827 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Czasami przechodzenie między Pulpit <-> Rynek -> Notowania powodowało, że aplikacja potrafiła ponownie się połączyć z notowaniami. Czasami trzeba było się wylogować i zalogować ponownie.

 

Na dzień dzisiejszy notowania w Maklerze nie działają w ogóle w Safari 14 / Mac OS.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 5 z 8 (12 818 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Zalecamy zalogowanie się w trybie incognito lub wyczyszczenie cache w przeglądarce.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 6 z 8 (12 811 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Tak, w trybie incognito (a bardziej w Safari to się nazywa Private Window), Makler łączy się. Aczkolwiek, to nie jest rozwiązanie. O ile zaawansowany użytkownik to zrobi, o tyle większość użytkowników tego nie zrobi, ponieważ nie wiedzą o tym.

 

Brakuje po prostu automatycznego "retry", gdzie w tle Makler automatycznie ponawia połączenie. To nie jest problem, który istnieje od wczoraj, ale od wielu lat.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 7 z 8 (12 805 wyświetleń)

Re.: "Nie udało się pobrać danych"

Pomimo wyczyszczenia cache przeglądarki Safari (Mac OS) Makler nie łączy się stabilnie z notowaniami. Jest to spore utrudnienie, którego poprawienie aż prosi się od lat.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 8 z 8 (12 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy