24-03-2021 16:42
Witam.
Proszę o rozwiązanie problemu z komunikatem "Nie udało się pobrać danych" w Maklerze.
W jaki sposób można sprawić, aby udało się pobrać dane?
Z poważaniem.
24-03-2021 16:50
Komunikat wskazuje na problem z przeglądarką internetową. W takim przypadku należy wymusić ponowne pobranie danych np. przechodząc pomiędzy zakładkami w module Makler.
24-03-2021 16:54 | Edytowano: 24-03-2021 17:02
To nie jest problem z przeglądarką (Safari, MacOS, Version 14.0.3 (16610.4.3.1.7)). Przełączanie pomiędzy zakładkami nie rozwiązuje problemu. Myślę, że problem jest dość poważny a warto również zwrócić uwagę na to, że przeglądarka Safari jest domyślną przeglądarką na MacOS.
Proszę sobie sprawdzić błędy w konsoli:
[Error] callService "//makler.ingbank.pl/nolweb/login": ERROR
error (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:2156)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9800)
[Error] TypeError: undefined is not an object (evaluating 'i.data.key')
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:16782)
(anonymous function) (common.1190d1a229dcf3f02ea8.chunk.js:1:9882)
[Error] Failed to load resource: The network connection was lost. (login, line 0)
25-03-2021 08:21
Jeżeli komunikat się pojawi należy wyjść z zakładki notowań i wejść ponownie. Pracujemy nad usunięciem tego problemu.
25-03-2021 09:15
Czasami przechodzenie między Pulpit <-> Rynek -> Notowania powodowało, że aplikacja potrafiła ponownie się połączyć z notowaniami. Czasami trzeba było się wylogować i zalogować ponownie.
Na dzień dzisiejszy notowania w Maklerze nie działają w ogóle w Safari 14 / Mac OS.
25-03-2021 09:36
Zalecamy zalogowanie się w trybie incognito lub wyczyszczenie cache w przeglądarce.
25-03-2021 09:55
Tak, w trybie incognito (a bardziej w Safari to się nazywa Private Window), Makler łączy się. Aczkolwiek, to nie jest rozwiązanie. O ile zaawansowany użytkownik to zrobi, o tyle większość użytkowników tego nie zrobi, ponieważ nie wiedzą o tym.
Brakuje po prostu automatycznego "retry", gdzie w tle Makler automatycznie ponawia połączenie. To nie jest problem, który istnieje od wczoraj, ale od wielu lat.
06-04-2021 12:10
Pomimo wyczyszczenia cache przeglądarki Safari (Mac OS) Makler nie łączy się stabilnie z notowaniami. Jest to spore utrudnienie, którego poprawienie aż prosi się od lat.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |