Odpowiedz

Prawo poboru

Witam,

chciałem skorzystać z prawa poboru spółki Softblue. Zapisałem się, ale na rachunku nie ma nadal akcji. Zrobiłem coś źle? Jeśli nie - to kiedy zostaną dodane. W załączniku screenshot.

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 894 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

Załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. To emitent tych akcji określi kiedy zostaną one wprowadzone do obrotu giełdowego. Proponuję sprawdzać komunikaty od emitenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 6 (4 874 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

ze strony spółki:

23 lutego 2021

Przydział Akcji Oferowanych objętych w wykonaniu Prawa Poboru oraz w Zapisach Dodatkowych dokonany przez KDPW – (7 dni roboczych od dnia zakończenia emisji)

 

cóż... mamy 24 marca

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 862 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

W tej sprawie proszę o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego - 32 357 00 32. Musimy sprawdzić czy na rachunku zostały zaksięgowane akcje nowej emisji.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 4 z 6 (4 856 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

infolinia stwierdziła, że musi być to jakiś błąd ze strony spółki (niedopełnienie formalności, itp).

Kontaktowałem się ze spółką i wina leży po Państwa stronie, akcje były normalnie przydzielane 24.02.

Na infolinię nie potrafię się dzisiaj dodzwonić. Co mam robić?

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 5 z 6 (4 676 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

Podesłany przez Ciebie załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. Teraz pozostaje czekać na uruchomienie notowań tych akcji.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 6 z 6 (4 663 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy