Odpowiedz

Prawo poboru

Witam,

chciałem skorzystać z prawa poboru spółki Softblue. Zapisałem się, ale na rachunku nie ma nadal akcji. Zrobiłem coś źle? Jeśli nie - to kiedy zostaną dodane. W załączniku screenshot.

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 230 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

Załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. To emitent tych akcji określi kiedy zostaną one wprowadzone do obrotu giełdowego. Proponuję sprawdzać komunikaty od emitenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 6 (4 210 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

ze strony spółki:

23 lutego 2021

Przydział Akcji Oferowanych objętych w wykonaniu Prawa Poboru oraz w Zapisach Dodatkowych dokonany przez KDPW – (7 dni roboczych od dnia zakończenia emisji)

 

cóż... mamy 24 marca

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 198 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

W tej sprawie proszę o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego - 32 357 00 32. Musimy sprawdzić czy na rachunku zostały zaksięgowane akcje nowej emisji.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 4 z 6 (4 192 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

infolinia stwierdziła, że musi być to jakiś błąd ze strony spółki (niedopełnienie formalności, itp).

Kontaktowałem się ze spółką i wina leży po Państwa stronie, akcje były normalnie przydzielane 24.02.

Na infolinię nie potrafię się dzisiaj dodzwonić. Co mam robić?

Odpowiedz
0 Lajków
luigi1989pl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-03-2021
Wiadomość 5 z 6 (4 012 wyświetleń)

Re.: Prawo poboru

Podesłany przez Ciebie załącznik wskazuje, że posiadasz akcje nowej emisji. Teraz pozostaje czekać na uruchomienie notowań tych akcji.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 6 z 6 (3 999 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy