Jak inwestować

Odpowiedz

Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Makler niepoprawnie wyświetla "transakcje na papierze", które dzieją się w ramach (prawdopodobnie) jednej transakcji z limitem. W załączniku widać dokładniej, ale statica raportuje większą transakcję o 12:51:52 (4 transakcje, razem 610), podczas gdy ING podaje wyłącznie 25. Na screenshot kolor czerwony,

 

Drugi przypadek (kolor pomarańczowy) godzina 12:49:57 :

 

ING: 700, faktycznie: 3207

 

Gdzie można takie rzeczy zgłosić?

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 879 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je do dostawcy naszego oprogramowania.

 

Możesz przesyłać do nas wiadomości w module Makler lub kontaktować się z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

 

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
91
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 820 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Jasne, wyslalem w makler, choc ciezko tam bez zalacznikow wyjasnic o co chodzi, dzięki za reakcję 🙌

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 803 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Niesamowite, że ten problem jest nierozwiązany od czerwca. To nie jest błachy problem, tylko faktycznie podajecie błędne informacje inwestorom 😤 niby "nowoczesny" system, a ludzie skazani na zewnętrzne toole. 

 

Trochę wstyd ING 👎👎👎

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 5 (4 063 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Temat jest w analizie w naszym IT.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
91
19
15-06-2020
Wiadomość 5 z 5 (3 939 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy