Jak inwestować

Odpowiedz

Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Makler niepoprawnie wyświetla "transakcje na papierze", które dzieją się w ramach (prawdopodobnie) jednej transakcji z limitem. W załączniku widać dokładniej, ale statica raportuje większą transakcję o 12:51:52 (4 transakcje, razem 610), podczas gdy ING podaje wyłącznie 25. Na screenshot kolor czerwony,

 

Drugi przypadek (kolor pomarańczowy) godzina 12:49:57 :

 

ING: 700, faktycznie: 3207

 

Gdzie można takie rzeczy zgłosić?

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 269 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je do dostawcy naszego oprogramowania.

 

Możesz przesyłać do nas wiadomości w module Makler lub kontaktować się z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

 

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 215 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Jasne, wyslalem w makler, choc ciezko tam bez zalacznikow wyjasnic o co chodzi, dzięki za reakcję 🙌

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 200 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Niesamowite, że ten problem jest nierozwiązany od czerwca. To nie jest błachy problem, tylko faktycznie podajecie błędne informacje inwestorom 😤 niby "nowoczesny" system, a ludzie skazani na zewnętrzne toole. 

 

Trochę wstyd ING 👎👎👎

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 461 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Temat jest w analizie w naszym IT.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 5 z 5 (3 340 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy