Jak inwestować

Odpowiedz

Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Makler niepoprawnie wyświetla "transakcje na papierze", które dzieją się w ramach (prawdopodobnie) jednej transakcji z limitem. W załączniku widać dokładniej, ale statica raportuje większą transakcję o 12:51:52 (4 transakcje, razem 610), podczas gdy ING podaje wyłącznie 25. Na screenshot kolor czerwony,

 

Drugi przypadek (kolor pomarańczowy) godzina 12:49:57 :

 

ING: 700, faktycznie: 3207

 

Gdzie można takie rzeczy zgłosić?

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (5 150 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je do dostawcy naszego oprogramowania.

 

Możesz przesyłać do nas wiadomości w module Makler lub kontaktować się z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

 

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
92
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 5 (5 091 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Jasne, wyslalem w makler, choc ciezko tam bez zalacznikow wyjasnic o co chodzi, dzięki za reakcję 🙌

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (5 074 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Niesamowite, że ten problem jest nierozwiązany od czerwca. To nie jest błachy problem, tylko faktycznie podajecie błędne informacje inwestorom 😤 niby "nowoczesny" system, a ludzie skazani na zewnętrzne toole. 

 

Trochę wstyd ING 👎👎👎

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 5 (4 334 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Temat jest w analizie w naszym IT.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
92
19
15-06-2020
Wiadomość 5 z 5 (4 210 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy