Jak inwestować

Odpowiedz

Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Makler niepoprawnie wyświetla "transakcje na papierze", które dzieją się w ramach (prawdopodobnie) jednej transakcji z limitem. W załączniku widać dokładniej, ale statica raportuje większą transakcję o 12:51:52 (4 transakcje, razem 610), podczas gdy ING podaje wyłącznie 25. Na screenshot kolor czerwony,

 

Drugi przypadek (kolor pomarańczowy) godzina 12:49:57 :

 

ING: 700, faktycznie: 3207

 

Gdzie można takie rzeczy zgłosić?

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 549 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je do dostawcy naszego oprogramowania.

 

Możesz przesyłać do nas wiadomości w module Makler lub kontaktować się z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

 

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 495 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Jasne, wyslalem w makler, choc ciezko tam bez zalacznikow wyjasnic o co chodzi, dzięki za reakcję 🙌

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 480 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Niesamowite, że ten problem jest nierozwiązany od czerwca. To nie jest błachy problem, tylko faktycznie podajecie błędne informacje inwestorom 😤 niby "nowoczesny" system, a ludzie skazani na zewnętrzne toole. 

 

Trochę wstyd ING 👎👎👎

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 741 wyświetleń)

Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Temat jest w analizie w naszym IT.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 5 z 5 (3 620 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy