08-12-2020 20:18
Jw
09-12-2020 16:18
Reklamację o zwrot prowizji za transakcje w listopadzie i grudniu do momentu awarii, możesz złożyć w Moim ING po wybraniu opcji: Makler/Wiadomości. Aby z tego skorzystać, wystarczy że wyślesz nam wiadomość o treści "Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia".
Możesz też taką dyspozycję zgłosić na infolinii Biura Maklerskiego w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |