08-12-2020 20:18
Jw
09-12-2020 16:18
Reklamację o zwrot prowizji za transakcje w listopadzie i grudniu do momentu awarii, możesz złożyć w Moim ING po wybraniu opcji: Makler/Wiadomości. Aby z tego skorzystać, wystarczy że wyślesz nam wiadomość o treści "Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia".
Możesz też taką dyspozycję zgłosić na infolinii Biura Maklerskiego w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Przez forum trudno nam jednak odnieść się do takiej indywidualnej sytuacji. Proponuję kontakt z opiekunem, który przyjmował wniosek i z
... 17-01-2025Wcześniejszą spłatę kredytu możesz wykonać w dowolnym momencie, najwygodniej w swojej bankowości internetowej w szczegółach swojego kredytu.
Jeśli zawarliśmy umowę po 21 lipca 2017 r. nie pobierzemy o
... 17-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |