08-12-2020 20:18
Jw
09-12-2020 16:18
Reklamację o zwrot prowizji za transakcje w listopadzie i grudniu do momentu awarii, możesz złożyć w Moim ING po wybraniu opcji: Makler/Wiadomości. Aby z tego skorzystać, wystarczy że wyślesz nam wiadomość o treści "Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia".
Możesz też taką dyspozycję zgłosić na infolinii Biura Maklerskiego w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.
Czekamy na podpisanie ustawy o tzw. "wakacjach kredytowych" przez Prezydenta. Dopiero kiedy będzie ona zatwierdzona i dostaniemy wytyczne, będziemy mogli odpowiadać na takie pytania.
02-05-2024Jak ta decyzja ma się do wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, w której na piśmie jestem zapewniany że po dostosowaniu systemów, okres stałego oprocentowania zostanie przedłużony o czas wakacj
... 01-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |