08-12-2020 20:18
Jw
09-12-2020 16:18
Reklamację o zwrot prowizji za transakcje w listopadzie i grudniu do momentu awarii, możesz złożyć w Moim ING po wybraniu opcji: Makler/Wiadomości. Aby z tego skorzystać, wystarczy że wyślesz nam wiadomość o treści "Proszę o zwrot prowizji za dni od 1 listopada do 6 grudnia".
Możesz też taką dyspozycję zgłosić na infolinii Biura Maklerskiego w dni robocze, w godzinach 8:00 - 16:00 pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025