- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji
03-12-2020 20:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy administratorzy zgodnie z instrukcją kliknąłem w wiadomości i chciałem opisać państwu reklamację niestety nawet to nie jest możliwe , proszę o pilną informację w jaki sposób z wami się skontaktować oraz w jaki sposób jest możliwe zgratyfikowania potencjalnych strat. Infolinie nie działały zgłoszenia nie działały , wiadomości do was nie działają . Czy ktoś u was w ogóle pracuje? Jak zgłosić reklamacjęproszę o wytłumaczenie krok po kroku, ponieważ formularz ze strony banku przenosi do bankowości internetowej a tam już po wybraniu wiadomosci w profilu niestety nie mozna opisać wam problemu bo po prostu usunęliście mimikę wpisową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2020 20:38
Re: KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Przemo81 Przykro nam, że nie mogłeś przesłać do nas zgłoszenia. Jaki dokładnie błąd pojawił Ci się podczas wysyłania reklamacji? Niestety nie mamy jeszcze informacji o tym, w jaki sposób ewentualne straty będą zwracane. Na takie pytanie na pewno odpowiedzą specjaliści od rozpatrywania reklamacji. Ścieżki do przesłania zgłoszenia znajdziesz na naszej stronie w komunikacji o Maklerze: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... Po kliknięciu w baner> zaloguj się do konta> wpisz treść wiadomość i użyj przycisku Wyślij. Możesz również dodać załącznik przed wysłaniem wiadomości. Wysyłanie wiadomości działa prawidłowo - sprawdzone.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-12-2020 18:20
Re: KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-12-2020 18:25
Re: KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyślij proszę do nas reklamację za pośrednictwem formularza na stronie. Do każdego zgłoszenia odniesiemy się indywidualnie. Postaramy się, aby usługa Makler była dostępna najszybciej jak to będzie możliwe
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość