Jak inwestować

Odpowiedz

KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji

Drodzy administratorzy zgodnie z instrukcją kliknąłem w  wiadomości i chciałem opisać państwu reklamację niestety nawet to nie jest możliwe , proszę o pilną informację w jaki sposób z wami się skontaktować oraz w jaki sposób jest możliwe zgratyfikowania potencjalnych strat. Infolinie nie działały zgłoszenia nie działały , wiadomości do  was nie działają . Czy ktoś u was w ogóle pracuje? Jak zgłosić reklamacjęproszę o wytłumaczenie krok po kroku, ponieważ formularz ze strony banku przenosi do bankowości internetowej a tam już po wybraniu wiadomosci w profilu niestety nie mozna opisać wam problemu bo po prostu usunęliście mimikę wpisową.

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 943 wyświetleń)

Re: KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji

@Przemo81 Przykro nam, że nie mogłeś przesłać do nas zgłoszenia. Jaki dokładnie błąd pojawił Ci się podczas wysyłania reklamacji? Niestety nie mamy jeszcze informacji o tym, w jaki sposób ewentualne straty będą zwracane. Na takie pytanie na pewno odpowiedzą specjaliści od rozpatrywania reklamacji. Ścieżki do przesłania zgłoszenia znajdziesz na naszej stronie w komunikacji o Maklerze: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... Po kliknięciu w baner> zaloguj się do konta> wpisz treść wiadomość i użyj przycisku Wyślij. Możesz również dodać załącznik przed wysłaniem wiadomości. Wysyłanie wiadomości działa prawidłowo - sprawdzone.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
597
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 787 wyświetleń)

Re: KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji

dziekuje za odpowiedz niestety reklamacji nie uwzglednicie gdyz przeslali panstwo odpowiedz po zakonczeniach sesji. Nie wiem czy zadziala bo juz za pozno a sesje od mega dawna zamkniete. Prosze o informacje czy osoby ktore nie mogly wyslac reklamacji rowniez beda uwzglednione w jakich kolwiek bonifikatach za brak dostepu przez kilka dni. a kolejne i ostatnie czy w poniedzialkowa sesje bedze dziac makler.
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 725 wyświetleń)

Re: KONTO Makler brak możliwości zgłoszenia reklamacji

Wyślij proszę do nas reklamację za pośrednictwem formularza na stronie. Do każdego zgłoszenia odniesiemy się indywidualnie. Postaramy się, aby usługa Makler była dostępna najszybciej jak to będzie możliwe



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 719 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

HEY, 

dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.

swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat

...

21-01-2025
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank

Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam

...

21-01-2025
Re: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.

21-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy