- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Makler ING
06-12-2020 23:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie plany ma ING na usprawnienie działania Maklera, obecnie ja i pewnie spora część użytkowników myśli o zmianie banku/platformy to realizowania zleceń giełdowych. Ostatnie niedogodności w działaniu platformy maklerskiej ING są karygodne i albo obarczyły stratami albo doprowadziły do działań niechcianych dla użytkowników, którzy zaufali wam. Prosiłbym o jakieś konkretne informacje czy jest w planach rewolucja w dostarczeniu np. nowej aplikacji mobilnej bądź modyfikacji aby mogła w końcu konkurować z innymi podobnymi produktami (btw aplikacja bankowości ING jest jedna z najlepszych, może skorzystacie w tej samej firmy do stworzenia nowego Maklera), jeżeli tak to ile przewidujecie czasu na wdrożenie nowych rozwiązań. Bardzo bym prosił o konkretną informację a nie zbycie na zasadzie "staramy się bardzo" i "ewentualne straty można reklamować tu i tam" chciałbym tą konwersację umieścić na portalu społecznościowym. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-12-2020 12:04
Re.: Makler ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość