Odpowiedz

Makler ING

Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie plany ma ING na usprawnienie działania Maklera, obecnie ja i pewnie spora część użytkowników myśli o zmianie banku/platformy to realizowania zleceń giełdowych. Ostatnie niedogodności w działaniu platformy maklerskiej ING są karygodne i albo obarczyły stratami albo doprowadziły do działań niechcianych dla użytkowników, którzy zaufali wam. Prosiłbym o jakieś konkretne informacje czy jest w planach rewolucja w dostarczeniu np. nowej aplikacji mobilnej bądź modyfikacji aby mogła w końcu konkurować z innymi podobnymi produktami (btw aplikacja bankowości ING jest jedna z najlepszych, może skorzystacie w tej samej firmy do stworzenia nowego Maklera), jeżeli tak to ile przewidujecie czasu na wdrożenie nowych rozwiązań. Bardzo bym prosił o konkretną informację a nie zbycie na zasadzie "staramy się bardzo" i "ewentualne straty można reklamować tu i tam" chciałbym tą konwersację umieścić na portalu społecznościowym. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
26-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 482 wyświetleń)

Re.: Makler ING

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.


Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 414 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole

...

16-07-2025
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Re.: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy