08-10-2018 07:14
08-10-2018 08:17
08-10-2018 12:08
08-10-2018 12:15
12-10-2018 11:43
Drogie ING, możecie przestać wysyłąć głupawe powiadomienia "Czy odpowiedź była satysfakcjonująca?"? Jakby była to bym klinął, wysyłanie co dzień maila z przypomnieniem powoduje jedynie coraz wiekszą irytację tym bankiem…
13-10-2018 11:44
Podczas wysyłania wiadomości z prośbą o akceptację rozwiązania nie chcemy Cię irytować. Zależy nam jedynie na tym, aby rozwiązanie wskazane w danym wątku było widoczne dla innych osób. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zawsze możemy tu pomóc naszym klientom i jednoznacznie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Wtedy staramy się udzielić tych informacji, które mamy lub zaproponować formę kontaktu, która pozwoli nam pomóc
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |